afroditt canım muhtemelen gaz :( yani bebeği hissetmen şuan neredeyse imkansız bebeğin yaklaşık 20-50 gr bile olmayabilir. Hıçkırıklar 24-25 gibi başladı bende hıçkıran bir bebeyiz şuan bile hıçkırıyor bunu yazarken :) Genelde birkaç dakika sürüyor pıt pıt dışarıdan görülebilen bir bebek hareketidir :) biraz büyüyünce olucak yani o haftalarda insan yolunu gözlüyor gerçekten de :) İnsallah tez zamanda hissedeceksiniz sizde ❤️