afroditt Kızlar biraz önce karnımın alt kısmında 4 5 defa art arda pıt pıt diye bir şey oldu 13+2 haftalığız hıçkırık olabilir mi bu
hamilelikyolculugum afroditt 4-5 defa az gibi 🙂 hıçkırması için de biraz erken gibi gözüküyor daha. Hıçkırık periyodik dakikalarca süren bir hareket oluyor
atak13 afroditt daha bebek oluşum aşamasında ciğeri yok nasıl hıçkırabilir ki hıçkırık olayı 25 haftalardan sonra naca oluşur hatta 30 a doğru
Esrapkdm afroditt daha hareketlerini hissetmen için bile erken değilmi acaba hıçkırık denilen olay bence 30 haftadan sonra başlar diye biliyorum
Eminecak Hıçkırık degildir yani olsa da daha hissetmeyebilirsin ama onun hareketlerini hissetmissindir muhakkak 😊 benimki hıçkırmaya baslayinca yarim saat hickiriyor 😊
Merel Eminecak Size birsey sora bilir miyim hıç kırık dediğiniz şey tam olarak nedir? Ben suan ikinci bebegime hanileyim 26+4 ama kizim da da ne oldunu bilemedim bunda da ayni sekilde
afroditt hamilelikyolculugum doğrudur ilk defa deneyimliyorum🥰 olsun ne olursa olsun heyecan verdi bana🥳
hamilelikyolculugum afroditt merak etmeyin o günler de gelecek 😊😊 her hareketleri güzel gerçekten. Şimdilik minik tekmeler sonra hıçkırık sonra geniş geniş gerinmeler derken bir de bakmışsınız kucağınızda 🥰
atak13 Merel bebek en az 10 dk arayla bildiğiniz insan gibi hıçkırıyor ritmik hareketle 10 dk boyunca inip kalkıyor ritmik ritmik karın ve onu zaten hissediyorsunuz sadece sesi gelmiyor o kadar bir şeyi defalarca tıklatır gibi bişey
Esrapkdm Merel hıçkırsa emin olun hissedersiniz farklı bisey benimde ikinci hamileligim ilkinde bende bilemedim heyecandan falan sanırım bunda gayet belli ama karnın aşağı kısmında kalp gibi bisey atıyo aynı ritmik hareketle baya sürüyo ama yarım saat belki 1 saat falan
Eminecak Merel sürekli aynı yere minik minik dokunması. Bebegimin kafası aşağıda olduğu için ben hep rahmimde hissediyorum ayni aralıklarla pıt pıt yapmasi
afroditt atak13 üç aylık bir bebeğin nasıl ciğeri olmaz anlamıyorum ayrıca ben ısrar etmedim soru sordum sadece. Niye fevri davraniyosunuz anlam veremiyorum soru da sormayalım
Merel atak13 Aaa simdi anladim cok tesekkur ederim ben demin baya baya hissettim arka arka oda çukolata yedim den acaba hic kirik mi vardi bilemedim aimdi ama baya baya aktif idi dedim baya tekme atiyor
Merel Esrapkdm Ben kizimi nerdeyse hamileljm boyunca hic hissetmedim bazen gunde 1 en fazla iki hissediyordum.. Ama oğlum ablasina bakarak cok aktif ve kendini bir gunde cok net bir sekilde belli ediyor tekmeleri acisindan.. Demin belli ettinde sert bi sekilde hissettim arka arkaya
Srfe_01 afroditt kız ciğersız bebekmı olur 😅ciğerı olur tabıkı ama cıgerler gelısmeye nefes alma yutkunma reflekslerını ılerleyen haftalarda gelıstıeıyor arkadaş onu demek istemıs 😊