Sinemira cinderella eltiminde erkekti 42 haftada doğurdu ve o kadar bekledi sonra Sünni sancıyı verince çocuğun kalp atışları yavaşladı hemen sezeryana aldılar
Ozleeemgursoooy Elcnerdgn yok cnm daha gidemedim sabırsızlıkla bekliyorum 36 Olduk 1 ekimde doktor randevum
Elcnerdgn Ahsennn ay benimde az kaldı doktor daha gün vermedi catlicam artık nezaman doğurucağımı bilmek istiyorum srtık 😂
iremuhammedd SeymaLasyu aynıyız sizinle benimde doğum 5 ekim inş sezeryan 39. Haftam ama gerçekten de zaman hiç geçmiyor 🙈
Cansu10 cinderella evet bi postta okumuştum aynı benimde 3lüde sıkıntı çıktı sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
Deletedmom00012 cinderella doktor ne diyor doktor kontrolünde hersey normalse zaten doktor bekleyelim diyordur. Ama hemen suni almasan belki bi kaç güne kendi gelir ☺️
Damlamine Benim de 5 ekim görünüyor . Ama normal doğumda . Nezamn olur bilmiyorum . Sağlıkla biran evvel alsak
cinderella Deletedmom00012 inşallah gelir bekliyorum bakalım herşey normal görünüyor şimdilik biraz belirtiler var gibi ama gelen giden yok hala