SeymaLasyu 18 günüm kaldı artık vakit geçmiyor sanki😐 Sizdede varmı aynı durum. Dokuz ay geçti 20 den aşağısı geçmiyor 🤦🏻♀️
Nazyun SeymaLasyu benimki 10 u gözüküyor ama belki 5 inde doğururum benimde zaman geçmiyo durdu sanki bel agrım çok fena yataktan kalkamıyorum 😰
iremuhammedd SeymaLasyu aynıyız sizinle benimde doğum 5 ekim inş sezeryan 39. Haftam ama gerçekten de zaman hiç geçmiyor 🙈
Ozleeemgursoooy Benim sezeryan olacağı için 37 haftada gün verelim dedi tahmini 5 i ve 10 arası olucak... Suan 35 haftalığız...
cinderella SeymaLasyu yok 39+4 oldum son 4 günüm kaldı ama napsam gelmiyor gelesi yok heralde benim oğlanın
Melike2305 cinderella merdiven in çik yürüyüş yap sıcak suya otur çömel kalk ada çayı iç ise yarar derler ben demiyorum😊
Ygmrkmsl cinderella erkek bebekler geç gelir diyorlar 9 ay 10 günü tamamlarlar ama yinede allah kucağına almayı nasip etsin tez zamanda 😍
Elcnerdgn Ahsennn ay benimde az kaldı doktor daha gün vermedi catlicam artık nezaman doğurucağımı bilmek istiyorum srtık 😂