Ayy kızlar ablam evli 2 yavrusu var dun eltisi evine gelmiş oturmaya banyoya girmiş 1 saat çıkmamış çıkıncada ablama kusura bakma geç çıktım kabızlık var demiş ablamda bugun banyo yapmış banyodan çıkınca saçları keçe gibi bir birine girmiş yanmış resmen böyle kup kuru bişey olmuş kız boya yapmadı bişey yapmadı saçına normal duşunu aldı ablam eltisinden şüpeleniyor şampuana bişey koydu diye kokladık ama anlamadık sizce ne koymuş olabilir kokusu gelmiyor ablam çok kötu beline kadar sarı ipek saçları vardı off açılmıyorda saç krem yaptık saç açıcı siprey sıktk olmuyor 😢