minik_koala_ve_annesi AnagibiAnaa ogrenirsin canim allahin izniyle ben biraz problemler oldu o yuzden 1 ay icinde 4 kez gitmek zorunda kaldim saglikla alalim kucagimiza 🤭🥰
minik_koala_ve_annesi Sehrbnon12 ayy kuzum insallah biran once gecer cektigimiz skntılarda saglikla kucagimiza aliris bebitolari 🥰🤭
Sehrbnon122 Aliyeva18 bende 18+4 ikizlerime hamileyim ama 2 hafta önce doktora gittim en son sormadım bu hafta gittiğimde sorucam sen haraketleri hissediyormusun benim ilk gebeliğim bisey hissetmiyorum yaa bide göbüşün nasıl hemen çıktı mı
Aliyeva18 Sehrbnon122 Yok canım bende hiss etmiyorum normalde 20 haftadan sonra hiss ediliyor hareketleri göbüşüm yeni yeni çıkmaya başlıyor onuda 20 haftadan sonra çıktacağını söylüyorlar bendede tam çıkmamış
Melkee minik_koala_ve_annesi 14+5 de gittim en son 100 Gr dı. Çarşamba tekrar gidicem bakalım 17. Haftama giriş yapıyorum ne kadar olmuş minik bey.