nilindunyasi1 bebeğin için en iyi yatırım bireysel emeklilik yapmak olacaktır 18 yaşına gelene kadar düzenli birikim yaparsın ara ödeme sistemi ile dönemsel ödemeler yapabilirsin. aylık biriktiğin tutara belirledğin fonlara göre getiri de oluyor devlet katkısını hiç demiyorum bile, o çok az kalıyor. faizden daha iyi bir yatırım kaynağı. bu işlerin uzmanıyım. fonlarını uzman birisiyle belirle mutlaka sigorta şirketini de allianz tavsiye ederim en yüksek getirili fonlar orada. türkiye sigorta vs onlardan uzak dur . ben bebeğim doğduğu an bireysel emeklilik yaptıracağım. altına endeksleyip altın ne kazanırsa sen de kazanabiliyosun harika bi sistem, ayrıca devlet katkısı da eklenince senin ayda biriktirdiğin 1000 tl 1500 leri bulabiliyor getirin arttığında