nilindunyasi1 Bebeğim için bankaya para koymak istiyorum biraz ama kafam karıştı faiz oranlarından hangi bankalar iyi sizce
Mysaa nilindunyasi1 faiz olarak değil ama bankadan altın ya da dolar olarak yatırım yapabilirsin canım bence faizi bebeğine harcama fikrim
Fatma-onal nilindunyasi1 bankadan vadesiz altın hesabı açabilirsin 100 liralık bile altın alabiliyorsun ki yıllarca durucak altından zarar gelmez diye düşünüyorum altın hiç düşmedi bende böyle yapmayı planlıyorum
Sevdapl nilindunyasi1 altın hesabı açın altın alın. Faize bulaşmayın. Ben bir ay önce 12 bin liralık altın aldım. Bir ay da 13 bin oldu. Biraz da şu an piyasanın durumundan böyle artması tabi.
Sirkelimon nilindunyasi1 bebekler için %30-40 arası devlet katkılı emeklilik fonları var istersen ona bakabilirsin. Üniversiteye kadar her ay yatırıyorsun galiba
Merveofs Bana düşmez ancak naçizane fikrim.. bildiğimiz üzere faiz haramdır ve haramdan hayır gelmez, bunun için kendimizi de çocuklarımızı da uzak tutmak en iyisi😊
Mysaa nilindunyasi1 aynen ben öyle yapıyorum canım bankadan elime geçtikçe biriktiriyorum ya altın alıyorum ya da dolar hesaptanda takip ediyorum cnku faziden cevremde birkac tanıdıgım var baslari beladan hiç çıkmıyor ben ona yoruyorum mecburi durumlar hariç Yanasmamk gerek diye düşünüyorum
Mysaa nilindunyasi1 ama 100 tl lik altın felan hiç görmedim dolar alırsın ama altın 1 gram harici alamıyorsun diye biliyorum birkac bankadan bilgim olduğu kadarıyla😊😊
Delimavi Ben altına endeksli bes açtım yüzde 30 devlet katkısı da var ama en az 20 yıl çıkmamak gerekiyor. Allah nasip ederse üniversite zamanlarına çocuğuma güzel bir birikim olacak.
Mysaa Delimavi yani suan dedğin için Yine baktım emin olmak adına gram olarak satısda altın sizin dediğiniz farklı bi hesap olayı sanırım bilmediğim için yanlış bişey demiyim yine 😊😊
Yesim619 nilindunyasi1 kumbara hesabı actirmistim oğlum adına banka parayı işlettiği için bı kısmını vergi adı altında kesti haram olsun diyorum sadece
Deletedmom7373700 nilindunyasi1 şahsi fikrimi belirtmek istiyorum naçizane faiz haramdır. Bence çocuk için bile faize konan paradan hayır gelmez. Onun yerine farklı yatırım araçlarına yönelebilirsiniz
Deletedmom7373700 Mysaa canım 1 TL ye alamazsın. En az 6 TL ye alabilirsin. Ama ona da 0.01 gr alabiliyorsun. Dediğin gibi gram altın fiyatına göre alıyorsun bankadan aldığın zaman. Ama değişen bişey olmuyor tabi. Kuyumcudan almakla aynı hesap sayılır. Tek farkı işte çok az 15-20 liran bile varsa alabiliyor olman
Delimavi Mysaa vakıfbanktan alıyorum 1 tl lik hiç denemedim örnek vermek için söyledim ayrıca ama küçük miktarlar çok aldım yada bozdum belki Banka ile ilgili bir drumdur.
Mysaa Deletedmom7373700 1 tl yi ben yazmadım canım bilmediğim için çokta birşey diyemiyorum ben internet bankacılıgından alıyorum orda da hiç 1 gram altında görmedim birkac banka ile hesabım var aynı sistem. Bankadan birebir alıyorsan ya da başka bir hesap tarzı isede çok bilgim yok ben burdan alıp ona göre birkimi yapıyorum😊
Doga_deniz Deletedmom7373700 Evet bankaya altın hesabı açınca istediğin kadar alabiliyosun. Ben de kızımın harçlıklarını yatırıyodum 150 200 falan bile attığımız oldu 3 gr altını birikti orda parça parça yatırdık ama gram olarak birikti
Mysaa Delimavi dedğim gibi canım ben yukarda attığım sekilde alıyorum diğer türlü felan denk gelmedim o nedenle tabiki doğrudur diyorum 😊😊