beybito27 Merhaba hanımlar, büyük beden anne adayları var mı aramızda? Ben 100 kg ile 6 haftalık hamileyim. Kilodan dolayı sıkıntı yaşayan oldu mu? Hiçbir hastalığım yok şuanda.
Pcoslubiranne beybito27 bende 97yle hamile kaldim 115 kilo olmusum.23 haftaligim.Riskli gebeligim var yatiyorum surekli.Yagli igne yiye yiye sismisim.Bebek hareketlerinde biraz az hissedilme oluyor bir de.Ultrasonda doktor cok bastiriyor cihazi gormek icin.renkli Goruntu alamiyoruz. Ve karnim davul gibi sisiyor nefes alamiyorum bazen.siz fazla.kilo almayaya bakin benim gibi.
199090 beybito27 110 kilo ile hamile kaldım 24+5 oldum 5 kilo aldım çok şükür bir sıkıntı yok bel fıtığım dışında . Birde doktora gidince ultrasonda tam net göremiyor bebeği
hunilimom beybito27 ilk gebelikte 86 ile hamile kaldım şimdi 2. Ye hamileyim 97 ile hamile kaldım 100 kiloyum 29 haftalığım ilk gebelikte tansiyon şimdi de şeker çıktı 😂 kilodan dolayı bebek biraz zor görünüyor bazen hareketlerini net hissedemiyorum göbek yağlı olduğu için
Melikeex beybito27 88 le hamile kaldım 102 kiloyum 33+5 deyiz hıc bısey yemesemde alıyorum bende anlamadım nefes darlığı ödem bacaklarda agrı hareket kısıtlanması cabuk yorulma hepsi var masallah
Brfnkyldz @beybito27 88 kg ile hamile kaldım şuan 35 haftalık 96 kg hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür şimdiye kadar ama kilodan mı bilmiyorum nefes darlığı çabuk yorulma sürekli yatma isteği var yemek bile yapasım gelmiyor ben çok çabuk kilo alan biriyim 110u geçerim diyordum ama şuan iyi gidiyor sanırım
beybito27 Pcoslubiranne benim de gebeliğim riskli. Daha önce düşük yaptım o yüzden ilaç kullanıyorum. Hareketlerimi kısıtlamak zorunda kaldım. Diyet uygulamaya çalışıyorum. Umarım sağlıklı şekilde dünyaya getiririz çocuklarımızı
beybito27 199090 evet çok bastırıyor. Keseyi zor gordukykilodan dolayı 😂 aynı kiloda hamile kalmışız. Ben Ramazan’da 99u gördüm sonra geri nasıl aldım bilmiyorum. Şimdi ayaklarım çok şişiyor. Yürüyüşe başlayacağım. Düşük riski olduğu için hareketlerimi kısıtlamak zorunda kaldım
199090 beybito27 evet ya benim de ayaklarım be ellerim çok şişti sıcaklardan olduğunu düşünüyorum hayırlısıyla alalım inşallah kucağımıza
beybito27 199090 tuz tüketimi azaltıp suyu artırın. Bir de bacaklarınızın altına yastık koyup uyuyun. Çok iyi geliyor
Zeynepasi beybito27 merhaba bende 120 kilo ile hamile kaldim suan 27 haftadayim 5 kilo aldım diyet yapmama rağmen çünkü hamileliğin bqsindan beri seker cikti insulin kullanıyorum yine de kilo aliyoruz ister istemez
Zeynepasi Ama ben bebek hareketlerini erken hissettim 17 haftadan beri hissediyorum ve gayette net hissediyorum sadece dedikleri gibi doktorlar genelde ultrasonda zor görüyorlar kilodan dolayı sürekli seni suçluyorlar kilodan dolayı gözükmüyor diye
2cocukluana 106.1 yla hamile kaldim sabah baktim 105.7 cikti 27 haftadayim şeker cikti ama genetik yatkinlikta vardi bende gecenki kontrolde kilo almamis olsam bile doktor gorurken zorlandi.bel agrilarim basladi daha 2 ay var bu bel ne olur bilmiyorum.2.gebelik oldugu icin hareketlerini erken anladim kilo onu etkilemedi bende simdi karnimin disindan belli artik
beybito27 makin ama yazılanlar zayıf anne adaylarının da yaşadığı sorunlar. Bel ağrısı, ödem vs. Bunları bütün hamileler yaşıyor. Kilolu olunca sadece şeker ve tansiyon riski artıyor o kadar. Zayiflarda da ayrıca bunlar olabiliyor.
Gny18 beybito27 been 👋🏻😆 170. Boyunda 94 kg 21 haftalık hamileyim çok şukur bi sıkıntım yok. Turp gibiyim maşAllah 😊 azcık ayaklarımda ödem var mide yanmam var onlar dışında tabi 😌
caysmom beybito27 kilomdan dolayı olur ya belki hemen hamile kalamam dedim çalışmalara başladık ilk aydan hamile kaldım. İlk gittiğim doktor senin yüksek tansiyonun olur şekerin olsun riskli gebelik yaşarsın falan dedi korkuttu beni doktorumu değiştirdim. Oysaki herşey yolunda gidiyor şükür. Ne şekerim çıktı ne tansiyon hiç bi sorun yaşamadım şu an 34+1 im kilom 103. Oğlum dün 2.600 çıktı 1 hafta önden gidiyor dedi doktorum yediğim çocuğa gidiyor direk ben kilo almıyorum. Gönlünü ferah tut herşey yolunda gidecek merak etme
Marblingg beybito27 bende 77 ile hamile kaldim belk8 biraz daha dusuk size gore ama boy 150 olunca pek olmuyo😂 sanki bizler daha az kilo aliyoriz diye dusunuyorum 7 ayima giricem 6 kilo aldim oda tup bebek ilaclarindsn bence azcik dikkat edersen skinti yasamazsin insallah
sdymtl 96 ile kaldım 30+6 99um şu an. Kilolu kalmanın zorlukları var. Bel ağrısı, nefes darlığı vs. Bende yeni başladı karnım büyüdükçe. Onun haricinde çok güzel geçti hamileliğim şükür. Kafana takma ama aşırı da kilo alma.
berrayusuf beybito27 95 le hamile kaldim suan 102 yim 34. haftadayim hic bi sorun cikmadi cok sukur ssdece bazen bacaklarim beni tasimiyor gibi hissediyorum