Aysef27 biz hemen hemen aynıyız…banada 4 eylül dediler doğum. Sıcaktan birşey olmaz canım, denize girersiz sık-sık çocuk içinde iyi, doğımda rahat olur. Benim bebeyim ters durmuş ama deyişe bilir 27. hafta inşallah deyişmezde kendi doktorum sezaryan yapar..doktorumdan çok memnunum..hayırlısı neyse 3müz içinde o olsun kızlar Amin