mhndshnm Bende ondan olup olmadığına emin olamıyorum inanın. Bugün başka bir test yaptırmam gerekir mi diye sordum hayır gerek yok dedi aslında rahim filmi benim de aklımda olan bir şey bir bebeğimi daha böyle kaybetmek istemiyorum 😔 bugün doğumdan sonra tekrar ultrason ile baktı doktor 28 mm olarak ölçtü kısa gözüküyor dedi sebebini buna bağladı, benim çok erken dönemde kahverengi lekelenmelerim başlamıştı 20. Haftalara geldiğim de kesem de su sızıntısı başladı kasılmalarım da çok erken dönemde başladı zaten kanamam da vardı 😔 açıkçası bende çok korkuyorum iyi bir doktor ile yoluma devam etmem lazım 🤲🏻 Rabbim sabırlar versin sana da başımız sağ olsun