Nezii Bebeğimi kaybedeli 1 ay olacak hala çok şaşkın ve üzgünüm, kızımı çok özlüyorum 😔 Bir süre için zaten kendimi hazır hissetmiyorum inşallah istediğim zaman yeniden anne olurum 🙏🏻 Ben şuan için başıma gelen olayın nedenini anlamaya çalışıyorum bir sonraki bebeğime sağlıkla kavuşmak için, gittiğiniz perinatolog doktoru merak ettim gerçekten. Rabbim size de sabırlar versin, evladınıza da sağlıkla kavuşun inşallah Allah size bağışlasın 🤲🏻