Merhaba, geçen ay 23 haftalık bebeğimi erken doğum nedeni ile kaybettim ilk bebeğimdi gerçekten çok üzgünüm elimden dua etmekten başka bir şey gelmiyor 😔Doktorlar rahim ağzı kısalığından şüpheleniyor doğum yaptığım hafta 25 mm olarak ölçüldü. Benim merak ettiğim böyle bir durum yaşayıp tekrar hamile kalan ve bebeğine sağlıkla kavuşan var mı? Bir de benim için Ankara veya izmir de bu konuyla ilgili önerebileceğiniz bir doktor var mı? Kendimi çok yorgun ve mutsuz hissediyorum 😞