@“zzhrrl” pazartesi muayanem vardı doktor çatı muayanesi yaptı baktı normal doğuma musaitsiniz fslan dedi. Sonra ben eve geldim ertesi güne kadar kasıklarım ve belim çok ağrıdı büyük ihtimalle muayane tetikledi diye düşünüyorum. Sabah uyandığımda nişanım gelmişti açıkcası bişey yapmadım doktora falan da gitmedim evdeyim şuan suyumun falan gelmesini bekliyorum. 2 gün geçti ama bebişten ses yok😂🥰❤️