Mysaa tesekurler canim ya.evet oyle yapiyorum.yok evde falan isimi yapiylrum.ama insanda disari cikib hava almak ister.disari ciktigimdada oyle oluyo.evde olurken olmuyo.disari cikan zamab oluyo.kendimce konusuyorum diyorumki,cocuk anliyo disari ciktigimi😁😁