superstar_00 Merhabalar 30+2 haftamdayım yürüyüşlerinizi yapıyor musunuz ben yürüyünce bebek çok geriliyor ve benim karnim cok feci geriliyor çok kötü oluyorum bu durumu yaşayanlar varsa tecrübelerini paylasabilirler mi?
Pyrz_07 superstar_00 31+5 bende aynı şekilde yürüyüş yaparken karnım sertleşiyor bebek kendini kasıyor her yürüyüşten sonra ağrı çekiyorum o yüzden sık sık yürümüyorum
AyMeh94 superstar_00 ayy bende o durumdayim.evde olunca oyle olmuyo.ama disari ciktigimda karnim geriliyo.bana sanci gibi geliyo.yurumekde zorlaniyorum.
AyMeh94 superstar_00 diyorlarki yurumek bebeye iyi geliyo,ama anneye yok.o yuzden yurumek lazim ama cok yok.yuruyusten sonra cok sanci cekiyorum.gecen defa,yurudum cok,eve helince gece sancim geldi dogurucam sandim.agladim yaa sancidan.ondan sora korktum
Zeyneponur superstar_00 bende yuruyemiyorum bebek kendini onde topluyor asagi baski yapıyor yuruyemiyorum bu arada 33 haftadayim
superstar_00 AyMeh94 Evet ben uzaninca cok rahatım ama yürüyüşe başlayınca bebek öyle bir geriyor ki kendini karnımı delip dışarı çıkacak gibi çok kötü oluyorum.
AyMeh94 superstar_00 ya evet bendede oyle oluyor Cok kotu oluyo insan.eve gelince ben sancidan dayanamiyorum.sertlesiyo karnim
Mysaa superstar_00 evde yap canım bişeyler video felan izle kendini yormadan havalar sıcak zaten yürüyüş gündüz olmaz akşam da halin kalmaz felan 😊
superstar_00 Mysaa Bugün tetenoz aşısı için çıktım eve gelene kadar kızım diyorum karnımı delip çıkamazsın otur oturduğun yerde utanmasa ağzımdan fırlayıp çıkacak 🤭
AyMeh94 Mysaa evet ya.oyle yapiyorum.ama annemler bizden bir az yukarda oturuyo.oyle gitdikde geziyorum.yol uzak olmadigindan yuruyerek gidiyorum.oda beni kotu yapiyo.insallah Allah yardimcimiz olsun.
Mysaa AyMeh94 hımm ama genede hareketsiz kalmayın bişekilde malum havalar sıcak ödem tutmayın bol su için canım