Melekzx Benjaminannesi ben sıfıra vurmuştum ama o zaman hamile değildim bir ay sonra öğrendim. Şuan gürleşti. Benim de avuç avuç dökülüyordu kullandığım ilacın yan etkisi kalmış birde yaralar vardı. Şuan gayet sağlıklı işaret parmağı kadar
Benjaminannesi Melekzx maşallah geçmiş olsunnn ❤️❤️ ya saçlarımı kestirsem ayrı dert kestirmesem ayrı çok uzun olduğu için devamlı krem kullanmam gerek şu an ki ekonomiden ötürü saç kremi almak bile lüks 😰