Benjaminannesi Ya normalde batıl inançlara saygım vardır ama inanmam. saçlarım çok uzun ve kestirmem gerek dökülüyor çok fazla ne yapayım tiyzeler annem ve kaynanam kestirme ömrü kısalır diyorlar gerildim bir an
Benjaminannesi Benjaminannesi yaaa benim etiketlerimi neden hep değiştiriyorsunuz belki kullanmayı bilmiyorumdur 😂😂😂😂
Edau9 Benjaminannesi kız ben daha yeni öğrenmiştim gittim kimseye sormadan kestirdim sorarsan kestirme derler tabii 😁😁😁😁Git kestir bu sıcakta çekilmiyor ayyy
Fatmaztrk Benjaminannesi batıl inanç kestir tabi hatta rahat edersin vücudundaki vitaminler sacada gitmemiş olur
Milkkk Benjaminannesi yani saç kesildikten sonra parlaması kendine gelmesi vücuttan vitamin alıyor saç kendine geliyor . Çoğu kişi bu yüzden kestirmez. Hem eskide olsa batıl da olsa biraz eskilere kulak vermek lazım diye düşünüyorum 🥰
Melekzx Benjaminannesi yok ya saçmalıyorlar bana da dediler kaç kez Allah’ın işini nerden bilecekler tövbe yarabbim. Saç kandaki vitaminden besleniyor diye biliyorum. Kesersen kendine bile gelirsin yani. kesmek istiyorsan durma kes. Sadece hamilelikte saç boyanmaz kimyasal olduğu için
Melekzx Benjaminannesi ben sıfıra vurmuştum ama o zaman hamile değildim bir ay sonra öğrendim. Şuan gürleşti. Benim de avuç avuç dökülüyordu kullandığım ilacın yan etkisi kalmış birde yaralar vardı. Şuan gayet sağlıklı işaret parmağı kadar