Benim suyum da sınırın üstündeydi. Bebeğim su yuttuğu için 1 hafta kuvöz de kaldı canım. Ama ben doğuma yakın diye diyeti bozmuştum hata yaptım orada. Şekerli meyveler, içecekler, tatlılardan uzak durman gerek. Yediklerine dikkat ettiğin sürece düzelir inşallah 🌼