Fatoss02 valla pcoslu olup yumurtlama sıkıntı büyümesıkıntısı varsa rahim gilminin hiç bi faydası olmuyor olmadı..sonuçta tüpü yıkıyorsun fakat yumurta yoksa kaliteli değilse ne faydası olacak ki..ben pcosu yıllardır laşılorum..dış gebelik yaşadım yumurtam kalitesinde..sonra ölümden döndüm tüpüm alınmadı ve 6 ay sonra rahim filmi çektirdim tüpüm tıkalı diye düşündük meğerse tüpüm açıkmış güzel çoktı film sonucum..önemli olan kaliteli yumurta için çok uğraştım..düzenli beslendim 4 kilo verdim ekmeği kestim ..bol bol yeşillik yedim..vitamin kullandım yumurta besleyen polysitol 3 kutu 3 ayiçtim tam prowomen diye bi takviye buldum başladım içmeye rahim filminden tam 10 ay sonra hamile kaldım hemde ikiz doğumum yakın 🤣🤣bunun yanında d vitamini(4 damla),çörekotu yağı,keçiboynuzu özü,balık yağı bunlardan günde 1 tatlı kaşığı tükettim..yumurtalarını coşturmuşum 🤣bide bol bol hareket..ailemin bahçesine gidip sürekli sebze işlerinde çalıştım..🤷umarım faydası olur gakat pcos ve adet rüzensizliği varsa rahim filminden sonra hemen ümit bağlayıp yıkılmayın ben çok ümitlenmiştim..çözümü o değilmiş