Fatoss02 bende pco vardı 6 7 ay denedik çocuk sahibi olmak için ama olmadı doktorum hormon testleri ve rahim filmi istedi hormon testleri normal çıktı ve rahim filmi çektirdim. Bahsedilen kadar acılı bir işlem de değildi yaptıracaksan eğer korkmana gerek yok. Sonrasında yine hamile kalamadım femara kullandım ve çatlatma iğnesi oldum yine olmadı ve bende biraz kafamı dağıtmak adına ara vermek istedim Çok şükür ara verdiğim ay kendiliğimden hamile kaldım tam 1 buçuk yıl sürdü bu süreç şimdi çok şükür 24 haftalığız minik kızımla. Bence kesinlikle her şeyden önce kafanı boşaltmak ve rahatlamak sürekli üstüne düştüğünde stres yapıyorsun ve olmuyor tabi ki doktora git tedavi için elinden geleni yap ama asla stres yapma inşallah en kısa zamanda mutlu haberi alırsın 💕