mucizeolsunn Sehrbnon12 ya olabilir demi yarın sabah gideyim inşallah bakarlar ilk başta düzenliydi ya dha yeni mi oluyorum acaba öyle bişey varsa
Sehrbnon12 mucizeolsunn benimde sonradan olmuştu pcos ondan dedim canım olabilir veya enfeksiyon falanda kapmış olabilirsin oda gecikme yapıyor maalesef
mucizeolsunn Linammm01 bende öyle işte insan ümidini kaybedemiyo her olmadığım saniye belki pozitife döner diyorum ama bilmiyorum kendimi mi kandırıyorum neyse kötü bişey olmasın da inşallah bize de nasip olur 🌺