Adetin tam 8 gün gecikti ilk defa bunu yaşıyorum 3. Gün test yaptım negatif ümidimi kestim olsa çıkardı dedim baktım olmuyorum dün bidaha test yaptım yine negatif ya negatifse neden bu kadar gecikti geciktikçe ümitleniyorum bıktım artık ya daha da pozitife dönme ihtimali yok sanırım 😞🤷 geçen ay da 6 gün gecikti 2 aydır noluyo acaba ya ilk defa bu kadar gecikiyorum testi önce negatif sonra pozitife dönenler kaç gün sonra pozitife döndü 😞😞