Belinay0922 Bsrnura suan gebe degilim.Ama gebe kalirsam doktorla goruşur isterim.Suan aspirin kullaniyorum.
findiklibadem Belinay0922 benim sonucum ile aynı çıkmış gibi, bende de 3 tanesi heterozigottu , bu sonucu doktora gösterdiğimde hiçbir şeyin yok deyip gönderdi beni , homo olunca hasta heterozigot Olunca taşıyıcı oluyorsun sadece , öyle biliyorum .
Belinay0922 findiklibadem 2 doktor bana dediki pohtilasma yok ama yatkinsin.2 taneside gebe kalinca igne kullanman gerekir dedi.Anlamadim hicbisi.
Belinay0922 Bsrnura bende diyorum neden midem çok agiriyo.Karnima taş oturuyo sankki.Midem bulanıyo.Aspirinden mi kaynakli o zaman.Kullanmya devam mi etsem biraksam mi acabamsiz devammi ettiniz.
Bsrnura Belinay0922 bana devletekş doktor vermişti baya kullandım hata özele gittim özeldeki doktorum hem midemi rahatsız etme nedeni o hem de bir yerin kesildin de kanın zor durur yada büyük bir kaza geçirirsen kanın durmaz dedi mantıklı geldi bıraktım zaten sen gebe kalsan bile doktor keseyi görmeden sana iğneye yada başka birşeye başlatmıyor cünki dış gebelik vesayre olabilir die