Belinay0922 benim de 2 genim heterozigot ,doktor bana pıhtılaşman yok sadece taşıyıcısın herhangi bir şey kullanmana gerek yok dedi ,kendi domtorum da aynısını söyledi ancak tedbiren iğne kullanalım sana ve bebeğe Bir zararı yok içimiz rahat etsin demişti