Dilaanisaa benimki hemen yatiriyor ben cok panigim belki ondandir tabi de.Hep aglayarak gidiyorum o da yatiriyor.Sadece lekelenmem oluyor benim yine de yatisim yapildi su ana kadar 3 kere.Lekelenme hemen kesilmez ama istersen kanaman coksa baska bir doktora da git. Yatis yapildiginda 3 ayri serum ve kalcadan igne ve ilac veriyorlar.