Dilaanisaa bebekle ilgisi yok korkmayin ama kanama cok varsa bebek oksijensiz kalabiliyor.1 ped dolusu olursa hemen gel demistu bana doktorum.Benim lekelenmem 20 gunu geciyor bazen tamamen kesilmesi.Ilaclari duzenli kullanin.is yapmayin dinlenin bol bol benimki 22 haftalikken saga yerlesti yukari cikti hala lekelenmelerim oluyor ama bebegim gayet saglikli.