Al-ed3 Canım gebeymisin gözün aydın banada dua et 8 gün var bat inşallah bu ay olur üç kürtajdan sonra yeniden herhangi bir belirtin varmıydı geçen günler de o müthiş baş agrısı bende de oldu ama nasıl bir agrı kafamı kesip atmak istedim başım ağrırdı ama böyle deil inşallah sağlıcakla kucağına alırsın bizede Allah buraya hamileyim yazmayı nasip etsin