Kvser Al-ed3 tebrik ederim canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰🤗 kaç aylık velisin ve kaç aydır deniyorsun sanırım incir kürü yapmışsın bana da bilgi verebilir misin ?
Al-ed3 Kvser evet canım yaptım ama bir kaç gün kullandım bir gün beklettim sonra da 4 gün içinde yedim tekrar etmedim fakat benim hamile kalmamda sakınca yoktu cok şükür polip ameliyatı geçirdim onun üstüne iki ay olmayınca ben telaş yaptım😀
Kvser Al-ed3 benimde hamile kalmama bir sebep yok eşimde de bende sorun yok . Martta hsg çekildim bu üçüncü ayım bekliyorum inşallah bu ay olur 🙏🏻
elifuslu1002 Al-ed3 hamile olduğunu düşündüm ben aynı şeyleri bende yaşadım şuan 22 haftalığım ama adetimin olduğu sıralarda baş ağrım oluyor hala da