Kizlar akşam 9- 10 gibi nerdeyse çayımızı içtik sabah uyandigimda çok çay kalmış oluyo bir kaç kez ısıtıp kahbalti yaptım üşendim şimdi gene var çay kahvaltı yaocam ama ya yanlış yapıyorsam ya kaldıkça zehirli bir hale dönüyorsa diye düşünmeden edemedim. Sizce içilir mi ? Kalkıp bunu da doktora sormak istemedim 🤭🤭 siz her sabah taze mi demliyosunuz. İlk gebeliginde poşet çay kullaniyodum ama zararlı olduğunu öğrendim bıraktım zorunlu dışarda vs olmadığım sürece kullanmiyorum. Şimdi çaydanlık bana bakiyo ben ona napim ısıtıp içiyim mi sbir güzel fikirlerinizi alayım,😀😍😍