Funda25 Sema_sylgn ben gittiğimde 7 haftaydı görmedi 2 hafta sonra gel dedi şuan 9 hafta oldum bugün pazartesiyi bekliyorum beklemeden başka yere mi gitsem acaba ya da devlete mi öylesine gitsem bakarlarsa tabi
Sema_sylgn Funda25 bence bi görün bende muşta devlete gittim cok korkuttu beni normal insanin kesesi yuvarlak seninki fasulye şeklinde bebek yok dedim ben ertesi gün özele gitti herşey cokk normal kesende yuvarlak bebeqinde saglikli masalla dedi
Funda25 Mhtpkcbsss bekle biraz daha sonra istersen başka doktora git nedemek bebek yok bende bu doktorları anlamıyorum ya
Betulee Ben 5. Hafta da vajinal baktığı için duymuştum 8.haftanın sonuna doğru tekrar gittiğimde karından kalp atışını duydu
Mhtpkcbsss Yani kendi doktoruma bu dorduncu muayenem herşey iyi ddi dun onu söyledi bugün de devlete gittim bebek yok ddi gerçekten doktorları anlamakta zor
Mhtpkcbsss Ve ben hep vajinal kontrol yapiyo doktorum da rahimin arkada die buna rağmen duyulmadi kalp atışları
Sema_sylgn Mhtpkcbsss Doktorun verdiqi sürede bekle canım çünkü vajinal genelde doğru oluyo amaa yinede zamanın var inşeALLAH en hayırlısı olur