Mhtpkcbsss Merhaba bisey sorucaktim 7+4 haftalık hamileyim ama kalp atisimiz hala yok cumaya kadar bekle hazırlıklı gel ddi doktorum bu durumu yaşayan var mı ne kadar beklediniz acaba
Sema_sylgn Mhtpkcbsss Mrb bende 7+5 de gitmistim kese var bebek yok denildi boş kese 1 hafta bekle oluşmazsa gebeliği sonlandiricaz dediler ertesi gün teyit etmek amacli özele gittim bebeğimin kalp atışını dinledim sende baska bi hastanede görün istersen
Ademmeva Mhtpkcbsss bende gittim 7. Haftada ve dinleyemedi ultrasona göre bebeğim daha küçükmüş geç döllenme olabilir endişelenme dedi
Tuba0701m Sema_sylgn canım ben 8. Haftamda. Duydum kalp atışını. Farklı doktor hastaneye git. Hatta. Acillerde bıle. Kalp atışına bakılıyor. Benım 8 haftamda vajınal ultrasyonla. Bakıldı sımdı 14 haftalık olduk sitres yapma başka doktora git
Mhtpkcbsss Sema_sylgn bende kese var buyuyo da yok kesesi de oluşmuş ddi ama kalp atışı yok bugün tekrar bı başka doktora gidicem bakalım bı mucize olur
Funda25 Bende 7 haftayken gittim ama dinlenemedi kalp atışı 2 hafta sonra gel dedi geç yumurtlama olabilir dedi pazartesi gidicez bakalım
Sema_sylgn Hatta Funda25 hatta doktorum kızmıştı bu bebeği nasıl görmez görülmeyecek bi bebek deqil demişti
Funda25 Sema_sylgn ben gittiğimde 7 haftaydı görmedi 2 hafta sonra gel dedi şuan 9 hafta oldum bugün pazartesiyi bekliyorum beklemeden başka yere mi gitsem acaba ya da devlete mi öylesine gitsem bakarlarsa tabi
Elibo Mhtpkcbsss 9 a kadar bekle canım hatta doktor değiştir. Böle seylerde tek bi doktorla kalınmamalı
Funda25 Elibo şuan mesela ben 9 dayım ama verdiği günü bekliyorum beklemeden başka hastaneye mi gitsem acaba sizce
Kbraa9 Bende 5. Hafta gitmiştim geç döllenme olmuş olabilir demişti 3 haftalık görünüyor demişti. Normal olarak 8. Haftamda başka doktora gitmiştim kalp atışını duydum. O yüzden sabret canım bekle bir iki hafta daha
Kbraa9 Mhtpkcbsss bu arada doktorumu da değiştirdim canım öbür doktor çok moralimi bozduğu icin başka doktora gittim içine sinmiyorsa sende öyle yapabilirsin