DuyguKB Merhaba arkadaşlar, çekinerek soruyorum, forumla alakasız biliyorum ama nasılsa herkes her şeyi yazıyor diye bu postu açtım. Türk kahvesi makinesi alacağım da memnun olduğunuz, önereceğiniz markalar hangileri? 🙈
Mucizeminnos DuyguKB karaca hatır hüp almıştım geçen sene 1 yıldır kullanıyoruz memunuz köpüklü de yapıyo🌸
byzza16 DuyguKB Arçelik ikili olanlardan kullanıyorum çok çok memnunum ama maalesef fiyatı çok arttı. Bütçeniz el veriyorsa mutlaka alın derin
Mucizeminnos DuyguKB hayır o hatır hüps olan o zaman aralarında baya fark vardı almamıştım şimdi aralarında o kadar fark yok bile yok hüps almak şuan daha mantıklı🌸
DuyguKB byzza16 Aah ah, eylül ayında ev dizdim, elektrikli küçük ev aletlerini zamanla yavaş yavaş alırım diye diye erteledim hep. Şimdi de fiyatlar uçtu tabi. Çok pişmanım zamanında almadığıma.
Cansu1- DuyguKB arkadaşım da bazı eşyalarımı yavaş yavaş alırım diye bekledi. Dün telefonda konuşuyoruz çok pişmanım diyor her şey kat kat arttı. Nerden bilebilirdik ki. Arçelik kahve makinesi ikili olan çok güzel ama şuan çok çok pahalı. Bence okka da işini görür. Benim ki arzum okka baya memnunum
DuyguKB Cansu1- Karaca Hatır Hüps ile Arzum Okka arasında kaldım şu an. Tek hazneli yeter benim için. Arzum Okka köpüklü yapıyor mu?
esn46kyy DuyguKB hatır hüp alma da ne alırsan al canım 😁 Kahvesi çok güzel lezzetli ama Max 1 yıl kullandım Sonra bozuldu 2 kez garantiye gönderdim 6 ay içinde 🤦🏻♀️ Hatta karacadan elektrikli hiç bı şey alma Karaca pişmanlıktır
Vicibici DuyguKB O kadar kişide kahve içtim. İnan ki arçelik telve kadar lezzetlisi yoktu. Onu kullanıyorum çok memnunum.
Sedau Tefal köpüklüm kesinlikle tavsiye ederim. Közde kahve pişirme özelliği var bakır cezvede ağır ateşte pişirmişsin gibi bir tat veriyor.