gamzebngaa_dmr Allah bağışlasın. Ben boyunu ve kilosunu hatırlamıyorum açıkçası. Detaylı ultrason beni çok duygulandırmıştı. Saklıyorum herşeyini ama net hatırlayamıyorum kaç kiloydu. Zaten son bir haftam kaldı. Artık Şafak sayma modundayım. Zaten boyu ve kilosu tahmini rakamlar. Doktor net güvenin demiyor. Makina tahmini bir rakam söylüyor. Bebek doğunca belli oluyor diyor. Boyu ve kilosu eksikte fazla da çıkabiliyormuş. Ultrason cihazları bir yere kadar bilgilendiriyor demişti bana. O yüzden ben takılmıyorum açıkçası buna. Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi🤲🏻