Bat 8 haziran 2 gün kaldı çok heycanlıyım bu ay önceki aylardan farklı olarak adete 10 gün kala 3 gün açık kahverengi akıntım geldi.(önceki aylarda da kahverengi akıntım gelmeye başlamıştı ama regle yakın) Regle Son 1 hafta kala tansiyon düşüklüğü gibi bayılacakmışım gibi birkaç saniye için garip olup geçiyordu sonra iyi oluyordum.ve son 3 gündür sarı akıntım gelmeye başladı akıntılarım gelmeden önce adet ağrısı gibi bir ağrı geldiğini farkettim.geri kalan herşey klasik adet belirtilerim bel,sırt ağrısı ve arada gelen hafif adet olacakmışım hissi ,ağrısı, hafif göğüs hassasiyeti…sizde durumlar nasıl kızlar bu ay inşallah gelir meleklerimiz😍🤗