HmmG Bende de çok hafif enfeksiyon var dedi doktorumuz ama kızlar dikkat etmenin yanında tiksinti de enfeksiyon a yol açabiliyomuş bulantınız varsa tiksinmeden uzak durun gerçekten etkili
Sblglr Zeynepkaman bende aynı valla vajınanın ust dudagının bırı şişti bıde kılo aldım bacakalrım bırbırıne degdıkce cok rahatsız edıyo yuruyemıyorum bıle kasınma yanma yok ama şişlik var