Zeynepkaman Bende antibiyotik kullanmaktan çok tedirgin oluyorum her seferinde bebeğe zararı olur falan diye Allah korusun ama doktor da enfeksiyon antibiyotikten daha zararlı bebek için diyor hamileler için düşük doz bu kullanmalısın diyor mecbur kullanıyoruz fakat kesin çözüm olmuyor işte tekrar ediyor sürekli sorun bu yapacak bir şey yok bu bizle doğuma kadar gidecek anlaşılan ben umudu kestim geçmeyecek günde 3 lt su içiyorum çok faydası oluyo sende mutlaka iç tek çare su o da bu kadar oluyo