makin benim 5 gün önce şiddetli bir kanamam oldu ben bebek düştü zanmettim bile ama doktora gittiğimde bebek sağlıklı düşük riskin var kese arkasında kanama gördü ve proluton depot iğne ve progestan ilaç verdi ben ağızdan kullanıyorum kimi fitil olarak kullanıyor. Düşük riskini önlemek içindi yani şimdi 11+4 haftalık olduk 2 gün sonra tekrar doktora gideceğim. İnşallah kanama alanı bitmiştir.