Kızllar 36 haftalık hamıleyım.Çok özür dileyerek söylüyorum,bu zamana kadar jilet kullandım,ama sımdı ağdaya gıdıcem .İlk defa ağda yaptırcam ,utanıyorum.Herhangi bir bezle bir yerden kapatıyor muyuz🙈 Yoksa öylece yatıyor musunuz? Bu haftalarda ağda yaptıran var mı?