deletedmom01 Eysaa isin tabiki cok güzelll ❤😊 Aslinda gereksiz degil ama herkezin dusuncesi farkli olabiliyor 😊😊
Eysaa Şaka yapıyorum Canlar benim karnım burnumda yapamıyorum zaten şuan 😁 o değilde neler yapıyorlar neler dış buğdayı mevlüdü ilk adım mevlüdü daha ilk adım mevlüdü neler neler 😁
deletedmom01 Eysaa haklisiniz 😂😊 Vallah gereksiz oyle dis partisi acayip acayip partiler ne gerek varki 😂 bebek dogduktan sonra cikolatasi lohusa serbeti verlmesi cok guzel sonra allahin izniyle guzel bi mevlut yeterli olur bence 😊😂😂
minikanne kizlar kokulu tasmis bilmem magnetmis boyle sacma sapan seylere fuzuli para dokmeyin. bisey dagitmak istiyosaniz kucuk kuranlar veya tesbih olabilir en anlamli ve kalici hediye. arkadasinda dedigi gibi benim cocugumun resimli magneti komsumun buzdolabinda neden olsun boyle bi sacmalik olamaz😂 sirf biseyi yapmis olmak icin yapmayin derimm
deletedmom01 minikanne vallah gecen ben bi magnet sordum kaca yaparsiniz dedim oyle zor bisey degildi kolaydi 🙂 tanesi 3.75tl dedi 100tanesi 375tl oluyor dedi kalsin dedik😂😂😂 kapi susu 70den basliyor cok pahali o magnette o parayi veremem yani😂😂
tlymrt Elfgny bende yapmayı düşünmüyorum isteyen gelsin görsün eski usul yani tabi çevredekilere söz dinletebilirsem 😒
deletedmom01 tlymrt onemli olan senin içine sinmesi lazım kimseyi önemseme bosver bence 🙂 çevrendekiler cok istiyorsa senin icin ozel yaptirsin magnet vb. 😊
EbruEgemen1123 Kızlar ben memleketimin dışında yaşıyorum. Doğum da yaşadığım yerde olcak. Eşim öğretmen yazın gidiyoruz memlekete. Bebeğim nasipse Mart sonu Nisan başı doğacak. Yazın gidince mevlüt orda yapmayı düşünüyorum. Kayınvalidem telefonla konuşurken mevlüt yaparız ben özeniyorum dedi. Ben sanki özenmiyorum istemiyorum. Sen ister misin nasıl düşündün demek yok. Bende istiyorum düşünüyorum zaten dedim. Orda evim yok parti evleri var 30-50 kişilik bi yerde yapmak istiyorum. Böyle olunca kendimde çevremi rahat çağırırım annem de istediğini çağırır diye düşündüm. Henüz Kayınvalideme söylemedim. Ama eşim ve kendi annem onayladı. Hediyelik konusunda da doğum hediyeliği tohumlu top yaptırmayı düşünüyorum 50adet burda zaten çevrem az kalanları mevlüte de bırakırım. Mevlüt için de hatıra olarak konsepte uygun en mantıklı hediye tesbih cüz diye düşünüyorum. Pahalı hediyeler amacından saptırıyo insanı.
minikmucizem1655 EbruEgemen1123 aygnaygn Bende vajinadan daha etkili olduğunu düşünüyorum.Kullanimi kolay ama itmesi mesele
Eysaa Mevlüt için hediyelik cüz ,tespih ,nağmeyi modelleri için sayfama bakabilirsiniz arkadaşlar @tespih_tanem burdan yazdığınızı söyleyin Hamiş indirimi yapayım ☺😘