edanur44 tatlım bende kullanıyorum yeni başladım hatta bu iğne damar tıkanıklığı için bilenen bir iğne ama öyle değil bebeğin rahat nefes alıp vermesi için nasıl ki yediklerimizi bebiş alıyor ise %60 çocuk anne kanından da beslenirmiş bu sebeple kan akışını hızlandırma ve daha rahat hareket kalp atışı olsun diye damar tıkanıklık olanlarada veriliyor evet özellikle sigara içenlere son aylarda heleki bebek dönmemiş ise 😁