8 ay önce 6 haftalık düşük yaptım. Şu an 15 haftalık hamileyim oksapar kullanıyorum 4000’lik. Ek olarak coraspirin kullanıyorum. Coraspirin ne zamana kadar devam eder bilmiyorum ama oksaparı doğuma kadar kullanacağımı söyledi doktorum. Bende o haftalarda başlamıştım, inşallah sağlıkla kucağına alır herkes bebeğini🙏❤️