Annesininportakali53 ben bir gün sadece balık yağı yani venaturayı,bir gün de vitafemin dha diye bir vitamin var içinde balık yagı folik asit ve diğer birçok vitamin var dönüşümlü içiyorum. doğuma kadar bu ikisini kullandırıcam demişti doktorum en son 22. Haftada da demir ilacı bir de kalsiyum/magnezyum verdi. Demiri her gün kalsiyumu iki günde bir içiyorum. Şimdilik kullandıklarım bu kadar fikir olur belki haftalara göre 😊 tabi doktorunuz da size ekstra şeyler önerebilr durumunuza göre ya da bunlara gerek duymayabilir 🤗