Songulozkul Allah yardımcın olsun öncelikle senin sonra bizlerin. Bende 38+6 oldum bugün. Benimde yalancı kasılmalarım çok oluyor. O kadar kötü hissediyor ki insan. Gerçek sancı da nasıl olacağını hayal bile edemiyorum. Dua ediyorum İşte. İlk doğum benim. Korku, endişe, merak, telaş, heyecan herşey var bu aralar. Birde panik atak hastasıyım. Beni neler bekliyor bilmiyorum. Son 8 günüm. Belki bebişim beklemez. Bir süpriz yapar bilemiyorum. Rabbim hayırlısı ile nasip etsin kucaklarımıza inşaallah. Sizin herhalde bebiş kafasını doğum kanalına sokuyor. O yüzden sancı bu kadar sık hissediyorsunuz. Açılma yoksa eğer aklıma bu geldi. Hayırlısı olsun diyorum. Bişey soracaktım. Sancılarınız hurma yedikten sonra arttı mı yoksa hurma yemeden mi başladı? Bende hurma yemeğe başlıcam da.