Kizlar 39+2 olduk sancilardan duramıyorum artık giderek şiddetleniyo öyle ki dün gece hastaneye gittim doğum sancıların başlamış bebiş gelmeye hazirlaniyo bugün yarın olur 40. haftayı göremezsin dedi doktor ama hiç acilmam yokmuş 🥲 Sancılarım dünden bu yana daha şiddetli ama sıklığı çok değil bir an önce doğsun istiyorum artık çok zorlu bı süreç oldu bu haftaya kadar sabrım kalmadı var mı aynı durumda olan 🤭🤭 ilk postum bu arada post açınca oluyomus toteme ben de katıldım bakalım al bismillah happy mom😂