tugba_67 Kubra1235 senin kaçıncı günün bugün Bende ilk zamanlar 15-20dk bi çıkardım şimdi o kadar çok değil canım çıkarsam da çok su içtiğimden sanırım 😄 Ama gündüz otururken üstüme bi yorgunluk düşüyo sende de oluyo mu
Kubra1235 tugba_67 benim bugün aşılama günü dahil 5. Günüm ilk gün ve ikinci gün yoktu 3. Gün başladı sık idrar su içsem hemmen gidiyorum zaten ama onun dışında gidiyorum 2 saatte bir falan değişiyor tabi normalde günde iki 3 kez yapardım tuvaletimi şimdi 6 7
Kubra1235 Otururken değilde uzanıyorum mesela bir bakmışım uyumuşum anında uykuya dalıyorum ama progestan haptan dolayı fitil olarak değil ağızdan alıyorum çok kötü baş dönmesi mide bulantısı yapıyor uyuyunca geçiyor o hap uyutuyor halsiz yapıyor beni
tugba_67 Kubra1235 haptan kaynaklı seninki o zaman bana duphaston verdi bazılarına fitil verilmiş buradakilerin acaba o daha mı iyi ki
Kubra1235 tugba_67 ikiside aynı etki ama fitil daha iyi diyor bazıları sadece baş dönmesi vs yapmıyor fitil şeklinde alınca
Kubra1235 tugba_67 sormuş muydun hatırlamıyorum 😂😂 gaz sancın var mı peki sürekli gaz cikartiyorum ben afedersin
OOzii melekmommm aynen benim ilk Gebeligim dış gebelik üstelik sorun yoktu 2. De tekrarladı 2kez dış gebelik gecirdim kötü bir sürec.. Allahim kimseye yaşatmasın film De çektirdik hersey normaldi rabbimin takdiri.. Simdi tekrar hamileyim 13 haftalık insallah saga salim gelir minnakim ve bekleyen tüm annelerin bebisleri
Cns22 tugba_67 bende 8 haziran oldum canim. Bu sabah erken gebelik testi yaptim silik cikti. İgneler de pozitif cikarabiliyo diye okumuştum. Bilen var mi?
Kubra1235 Cns22 evet ignelerden dolayida olabiliyor hamileliktende olabiliyor ama zaten günün var biraz daha sanırım o yüzden tekrar tekrar yap koyulaşır belki 🌸
tugba_67 Cns22 bugün bende test yaptım silik çıktı canım kan testi verdin 9.3 çıktı çok şükür ama pazartesi ya da salı günü tekrar kan testi vercem canım sende bi kan testi ver istersen