mavi2 benim de 29 haziran da yapıldı aşılama bayram sonu test yaptım pozitif cıktı şimdi 5 haftalık ve kese görünmedi daha ama sağ kasıgımda ağrı var sizde de varmiydi aceba. Ilk olduğu için tedirginiz dış gebelik düşük ihtimali var falan dediler korkuttular sizde nasıl oldu aceba