ElBam belirtilerin benimkide çok benziyor sadece benim göğüslerim çok hassastı sonrasında hafifledi ama kişiden kişiye değişebilir tabiki😇 iğne batması gibi diyosun benimde aynı o şekildi🤗akıntım ise geçen hafta başında jel gibi şeffaf akıntı geldi 1-2 defa fitil kullanmama ragmen. Sonrası senin dediğin gibi tortulu akıntı şeklinde devam etti. Ateş basması yorgunluk halsizlik sık idrar konuları bende olmadı🤔bencede sen yarın sabah test yap hayırlı haberler ver bize bence sendede var bişiler💕