ElBam teşekkür ederim canım inşallah sende hayırlı sonuçlar alırsın senin içinde dua edicem kuzucum 🫶🏻 En son kontrolüm 3 haziran cuma günüydü 16 mm olmuş dedi o gün 75lik cumartesi günü ise 37.5luk iğne vuruldum. Yine cumartesi gece 00:00da çatlama iğnesi oldum. Aşılama sırasındada bişey dememişti yumurta boyutu hakkında😇belirtilerin neler bence test yapsan sonuç çıkar💕