feyza61 Amniyon sıvısı yeterli ise nasıl az su içtiğiniz için sıkışmış ben de anlamadım orasını ben günde 3 litre su içiyorum Zorlada olsa içmeye çalış bi saatten sonra ben de artık bitirmek için gayret gösteriyorum elimde şişeyle geziyorum her gün Hatta her gittiğim yere şişemle gidiyorum ölçüde aksaklık olmaması için Siyam ikizi gibi geziyoruz